I went to NYP Open Hse today.. Watch Albin's performance.. He realli improve alot compared the last I saw him.. Proud of him.. Haha.. He looks realli good today.. Dunno is bcos I veri long never see him le.. I told Qiqi tat I found him veri good lookin today.. Haha.. FB's performance was great.. The Hip Hop Hunt Competition was alright.. Nothin realli fantastic.. except one.. But they onli got in 3rd.. I realli dun understand.. To me, they are great.. I guess its jus a difference in opinion..
-----------------------

人与人之间的感情是脆弱还是坚硬?只有你和他知道。今天所发生的事情,完全不在我预料之中。我们都知道, 我们将会是永远的朋友。因为在你和我心中,不管是你,我还是他,我们都想要对方开心,快乐。我从来没发现,原来我们的友情是那么不堪一击。久为了一个你我和他都关心的朋友而吵成这个样子。你们可知道我有多么的伤心吗?这是我完全不想看到的情形。两个很好,很好的朋友,因为他而吵成这个样子。值得吗?就因为两个人的看心别人的方式不一样,就因为对方说的话语其重了一点,就因为意见的不同, 就因为你以为它不再当他是朋友,就因为你以为他在袒护他,就因为你们之间没把话说清楚,就因为你们之间的哪一个小误会,把你们之间,用好几年的时间建立起的友情,毁掉。。值得吗?你们就捕捉下来,把话说清楚吗? 明明就是向关心对方,明明就像跟对方说话,却因为这个误会, 变得漠不关心对方。遗憾可是一生的。友情一没了, 就很难找回来。。 我不想看到你们之间的友情,就这么没了。你们是我要好的朋友。希望你们会合好。这是我的愿望。。如果你们不会和好,我相信我会怪她一辈子。这个她是谁,你们应该知道。怪她因为他让你们两个人闹翻。因为她的工作,因为她的选择, 引起了我们的不爽,我们想她停止。可是她却不听。就因为这样,你们两个人的意见不和,就因为这样,两个好朋友,变成了敌人。。 伤心,难过。。。haiz..
--------------------
Do Wishes come true when wish upon the stars? If it does, can I make a wish? For the 2 of you to become good frenz again. For a 2nd, I wish to hav a wonderful 21st birthday..

No comments: